perjantai 29. huhtikuuta 2016

Brookies

Usein kameran muistikorttia tyhjentäessäni huomaan, että olen ottanut kuvia leipomiskokeiluista laittaakseni tänne, mutta yleensä kuvat jäävät sinne omaan ö-mappiin, kun en enää muista, mistä reseptin olen ottanut, tai jos olen itse kehitellyt jotain, en muista mitä olen siihen laittanut. Niinpä nyt piti heti istua alas päivittämään. Viikolla tuli Pirkka-lehti, jossa oli brookie-ohje, eli brownies+cookies=ei voi olla pahaa. Pakko oli ottaa ohje heti testiin ja kyllä on ainakin tämän suklaahiiren mieleen! Minulla ei (vieläkään) ole ohjeessa olevaa suorakulmiovuokaa, mutta hyvin toimi n. 22 cm halkaisijan irtopohjavuoallakin. Tietysti suorakulmiolla paloista saisi helpommin tasakokoiset, mutta ei ne erikokoiset palat makuun vaikuta! Nomnomnom!



Sen verran tuhti herkku on kyseessä, että annospalat voivat oikeasti olla melko pieniä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti